HUH…en sitten todellakaan suosittele kenellekään opiskelua työn ohessa. Tentteihin luku ja tällä hetkellä oleva kuukauden työharjoittelu vievät mehut totaalisesti (työharjoittelusta viikko jäljellä)…vielä pitää jaksaa yksi tentti syyskuun viimeisenä perjantaina ja 7-10 sivun kirjoitelma ennen kuin olen valmis…myös muodollisesti pätevä hoitamaan työtäni, jota olen tehnyt viimeiset 4 vuotta. Koko tutkinnon suorittaminen puolessa vuodessa on aika suuri ja rasittava homma, jota osasin kylläkin odottaa, mutta sen rankkuus yllätti kuitenkin ja tekisi mieli heittää hanskat tiskiin…niin en kuitenkaan voi tehdä, koska mulla työt tulee lisääntymään vastuualueen laajetessa ja tutkinto pitää olla suoritettuna, jotta kaikki on kunnossa.
 
Kirjoittelu on jotenkin tuntunut rasittavalta…muistiinpanojen ja tenttivastausten sekä työharjoittelupäiväkirjan kirjoittamisen jälkeen olen mieluummin ollut tekemättä yhtään kirjoitushommia…olen ollut vaan ja nauttinut olostani.
 
Kuviakin olisi, joita tänne laittaa, mutta jotenkin niidenkin lataaminen ja blogiin laittaminen on tökkinyt urakalla…jospa sitä nyt vaikka ehtisi ja jaksaisi niitäkin tänne laittaa, vaikkakin jälkijunassa.
 
Kesälomaankin on vielä kolme viikkoa …VIELÄ!!!!
 
Mukavaa alkanutta viikkoa…juuri SINULLE ...