Olin eilen Hoon kanssa lenkillä...napattiin vielä kävelysauvat matkaan ja saatiin lisää tehoja...niinpä. Mulla on selässä jotain ihme kohtia, jotka on kipeitä...onkohan ne jotain lihaksia vai mitäköhän ne on ? Lisäkseen tuo olkapääni ei oikein tainnut tykätä eilisestä rasituksesta ja vihoittelee sitten vielä sekin. Niin ja jotta ei unohtuis...Hoo "raahaa" mut tänään jumppaan ...joo-o siis ihan oikeesti...mä oon varmaan ihan kuollu sen jälkeen .

Kävin lenkin jälkeen suihkussa...Pikkumies hoiti hammaspesun sillä aikaa. Pikkumies halusi nukkua omassa sängyssään, joten istuin huoneessaan olevassa nojatuolissa kunnes nukahti...tai oikeastaan en tiedä milloin nukahti, koska nukahdin itse istualtaan ja säpsähdin hereille puoli yhdentoista maissa . Kömmin omaan sänkyyn nukkumaan...Pikkumies yski kovasti yöllä, mutta ei herännyt...minä taasen kuuntelin yskäänsä ja valvoin. Aamulla kellon soidessa olisin voinut vetää peiton korville ja jatkaa unia...väsyttää ihan hirveesti .

Töissä pitäisi tutustua uuteen ohjelmistoon, mutta en ymmärrä noista ohjeista hölkäsen pöläystä ...nyt tarttis olla oman porukan ihmisiä läsnä, jotta voisin kysyä neuvoja...pitää varmaan soittaa Helsinkiin ja myöntää, että en ymmärrä...katotaan sitten mitä teen seuraavaksi...

Mukavaa tiistaita kaikille ...