...arvasinhan mä, ettei kaikki voi sujua näin hyvin . Palkanlaskennasta soitettiin ja kysyttiin mun ylityömääräyksestä...heillä ei ollut mun elokuun määräyskirjaa ollenkaan, joten mun elokuun ylitöitä ei ole laitettu maksuun viime viikolla (eivät kuulemma olleet saaneet minuun yhteyttä viime viikolla...ei ole kyllä edes yritetty soittaa...mulla on ollu puhelin koko ajan päällä) ...prkl!!!. Skannasin määräyksen ja laitoin menemään sekä ilmoitin tiukasti, että tarvitsen ne rahat 15. päivä enkä yhtään myöhemmin...nyt sitten jännätään onnistuuko maksu vai ei .

Lisäksi mun pomo on kirjoittanut mulle ylityömääräyksen syys-lokakuulle, vaikka olisi pitänyt kirjoittaa kaksi erillistä...molemmille kuukausille omansa...voi elämän käsi . On kuulemma vaikeaa seurata ylityötuntien määrää, jos ei ole erillisinä...mistä h....tistä minä sen olisi voinu tietää ...

On kuulkaas aika kiukkuinen mamma täällä tällä hetkellä