Eilen illalla olin kotona puoli yhdeksän aikoihin. Avattuani oven ja päästyäni eteiseen Esikoinen ilmoitti, että mun pitäis käydä kaupassa...niin ja ei sitten tullut mieleen soittaa ja kertoa sitä jo aiemmin ...kauppa on siis kotimatkan varrella. No ei siinä mitään...kävin kaupassa ja ajattelin, että kun mä kerran kävin kaupassa, niin Mies nukuttaa Pikkumiehen. Juu ei...Pikkumies huuteli mua varttia yli yhdeksän nukuttamaan...nukahdin hetkeksi itsekin viereensä ja havahduin kymmeneltä. Kömmin ylös ja suuntasin alakertaan ajatuksena katsella muutama nauhoittamani ohjelma...ei vaan jaksanu, joten takaisin nukkumaan. Aamulla kellon soidessä varttia yli kuuden väsytti vielä armottomasti eikä meinannu jaksaa nousta ...mulle ei selvästikään sovi tää pimeä vuodenaika ollenkaan.

Kättä särkee edelleen, mutta ei niin kovasti...tietyt asennot vaan sattuvat aika pahasti eikä kädessä ole puristusvoimaa nimeksikään...

Väsyttää jo valmiiksi ja Esikoinen pitäisi tänään kuskata Porvooseen tekemään taksvärkkiä ja lomailemaan eli myöhäiseksi menee tämäkin ilta...huomenna taas ylitöitä...