ARGH ...ja taas alkoi tämä työhuoneista tappelu . Kuka siirtyy ja minne, "mä en ainakaan sinne mee", "mä tartten sit ihan välttämättä oman huoneen" jne. jne. JNE.

Mulle on ihan sama missä kerroksessa olen ja onko oma huone vai ei...kaikki käy. Toki olisihan se mukavaa, jos oman huoneen joskus saisi, mutta ei se oma huone ole mikään itseisarvo ja työnteon ehto.

Hyvä, ettei tappeluksi äitynyt maanantaina tämä spekulointi työhuoneista, joten nyt menee TAAS sitten esimiesten määräyksellä...ja hyvä niin!!!

Muutoinkin ketuttaa tällä hetkellä...nuha ja yskä vaivaavat vielä kovin, väsyttää sekä lisäksi kipeytynyt polvi aiheuttaa ärsyyntymistä. Kerroin polven kipuilusta tiistaina lääkärille flunssan takia siellä käydessäni ja tänään otettiin sitten röntgenit sekä vasemmasta polvesta että molemmista käsistä. Lääkäri totesi, että polvessa voi pahimmoillaan olla jopa nivelrikko ...siis kiva, mä oon vasta 36 vuotias...ja viimeinen oljenkorsi (jos mikään muu ei auta) polven kivuttomaksi saamiseksi on tekonivel polveen ...mä en ala!!!!!!!!! . Liikkuminen on yhtä tuskaa tällä hetkellä...varsinkin liikkeelle lähteminen tuottaa ongelmia, kun polvi pettää alta ja astuessa tuntuu pistävää kipua polven sisäsyrjässä.

Onneksi on perjantai ja kohta voi hyvällä omallatunnolla lähteä kotiin...Mies saa hoitaa perheen ruokapolitiikan tänään ja minä aion istua sohvalla jalka suorana kylmäkääre polven päällä, jospa se auttaisi kipuun.

Mukavaa viikonloppua kaikille...kaikesta huolimatta ...