Tää kotona oleminen tekee ihmisen erittäin laiskaksi ...tässä vaan istun koneella, vaikka olin päättänyt, että tänään pitää lenkin jälkeen siivota. Niin siis lenkille en mennytkään ...jatkoin uniani ja nousin pedistä vasta puoli yhdeltätoista ...miten tuo aloittaminen onkin nyt jotensakin niin vaikeaa? Ottaako mun kroppa nyt takaisin niitä lukemattomia lyhyitä öitä pitkien työpäivien jälkeen vai onko vahvoja särkylääkkeitä pelkästään syyttäminen?

Joka tapauksessa tänään pitää pestä pyykkiä huomista ja loppuviikkoa varten sekä siivota, jotta on mukava (voi kun ei tarttis) tulla takaisin kotiin reissusta.

Sitten siihen ärsytyksen aiheeseen...eli tähän koneeseen...tai oikeammin tähän nettiyhteyteen. Mies osti jonkun uuden vekottimen (juu-u...en ole todellakaan tekniikan ihmelapsi...mä vaan käytän tätä konetta ja yhteyttä...eihän mun tartte osatakaan, kun mulla on mikrotukihenkilö kotona) , minkä piti helpottaa netissä surffailua. Se vekotin selvästi vihaa mua...päästää mut nettiin silloin kuin haluaa...Mies ja Esikoinen pääsevät nettiin kuin vettä vaan ja mä saan kärvistellä. Tätä kirjoittelen vanhalla systeemillä, kun vekotin ensin aamulla laski mut nettiin, mutta sitten hetken päästä päätti, että olin siellä jo tarpeeksi tuhlannut aikaani ja heitti mut ulos (haa...täähän on selvästi jokin juoni, jolla mut pidetään poissa netistä ja työn touhussa) ...soitto Miehelle töihin kera muutaman kirosanan ja sitten nettiin vanhalla systeemillä (onneksi toimii vielä sekin ja hyvin...voisin vaikka sanoa) .

Taidanpa siirtää tämän pienen ketutuksen siivoamiseen ja aloittaa nyt, että saan kaiken tehtyä ...mukavaa tiistaita kaikille .