Mulla on ihan saamaton olo. Töissä on tosi hiljaista...tekemistä ei (vieläkään) ole lähes yhtään mitään.

Mulla on stressi siitä, että mulla ei ole tekemistä. Hölmöä eikö olekin...niin se vain on. Oon aina ollu sellanen, että mulla pitää olla tekemistä...mitä enemmän sen paremmin olen niistä selviytynyt. Tässä tilanteessa musta tuntuu, että mä oon lamaantunu kokonaan...ahdistaa.

Tämä lamaannus heijastuu myös kotona ja tuntuu, etten jaksaisi sielläkään tehdä yhtään mitään...onneksi sentään saatiin lauantaina siivottua, joten kotona on siistiä.

Jotain kivaa sentään tiedossa. Meillä on tiedossa vieraita seuraaville neljälle viikonlopulle ...ensin Miehen sisko perheineen, sitten Pikkusisko perheineen, heidän jälkeensä vanhempani ja sitten sokerina pohjalla ihana paras ystäväni ...

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ...