Eilen illalla taas suuntasimme Miehen kanssa kellariin...aloitimme puoli seitsemän jälkeen ja mun piti olla jo kahdeksalta laittamassa Pikkumies nukkumaan. Silti me ehdittiin tuossa puolessatoista tunnissa tyhjentää 15 pahvilaatikkoa...tuloksena 6 jätesäkillistä roskiin ja kaksi laatikkoa mukaan otettavaa tavaraa.

Mies totesi, että alkaa näyttää hyvältä ...ihanaa...me taidetaan sittenkin selvitä tästä urakasta kunnialla.

Eilen sain uudelta naapurilta tekstiviestin, joka sai minut todella iloiseksi. Hän ilmoitti, että pukki on tilattu ja vierailee meillä aattona klo 16.30...siis ajatelkaa kuinka ihania uusia naapureita meillä on . Soitin illalla hänelle ja juttelimme pitkään...puhelun lopussa hän vielä sanoi, että odottavat meitä jo kovin ja onneksi tulemme jo ensi viikolla. On tosi ihanaa ajatella, että olemme tervetulleita .

Ja vielä sokerina pohjalla...Pikkumies sanoi nukkumaan mennessä rakastavansa minua ja menevänsä sitten isona minun kanssa naimisiin ...en vielä kertonut, ettei se ole mahdollista ...totesin vain, että onpa mukavaa .

Tänään tarjoamme Miehen kanssa kahdelta kakkukahvit lähtömme vuoksi...Pikkumies on mun mukana töissä sen vuoksi (valittelee tekemisen puutetta ja häiriköi mua koko ajan ...kannattiko lähteä...kannattiko) ...katotaan jaksetaanko olla neljään asti töissä .

Mukavaa päivän jatkoa kaikille .