Mies soitti juuri äsken töistä..."setä" oli soittanut  (ei tainnu uskaltaa soittaa mulle ). Luulin jo, ettei mun olis tarvinnu kuulla koko ihmisestä enää mitään, mutta turha oli luulo ..."setä" oli taas rahoja vailla. Meillä on valtion takaus osalle meidän lainaa ja nyt valtio haluaa siitä jonkun prosenttiosuuden...en muistä "sedän" siitä maininneen missään vaiheessa. Miehen tästä sanoessa oli kuulemma piikitellyt, että kun kerran olimme alunperin puhelinpankin kautta neuvotelleet, heidän olisi pitänyt siitä sanoa (onkohan "täti" puhunut asioista hänen kanssaan?)...ja voi olla, että sanoikin, en minä enään muista, kun olin pienessä paniikissa silloin kyseisenä maanantaina ja pelkäsin, ettei me saataisi lainaa ja meidän koti jäisi ostamatta . Olen silti sitä mieltä, että "sedän" olisi pitänyt sitä meille vielä, viimeistään allekirjoitustilanteessa, selventää ja huolehtia, että kaikki olisi kunnossa......voi prkl!!!!!!!!!! . Mies kieltäytyi maksamasta heti ja käski "sedän" soittaa maanantaina uudelleen ...siitäs sai .

Soitin "tädille", mutta on vasta maanantaina paikalla, joten jätin soittopyynnön...sanoin hänen arvaavan mistä on kyse ...tiedän, että lasku on maksettava, mutta nyt ei olekaan kyse siitä...