...sen oltua painostava koko eilisen illan ja tämän päivän...

Pikkumies nukahti yhdeksän aikoihin mun kainaloon...mikään ei ole ihanampaa kuin tuntea uninen lapsi kylkeä vasten ja kuunnella kuinka hengitys muuttuu raskaammaksi, tuntea kuinka pikkumies nukahtaa...siinä on ihana olla ja ajatella...Pusu.

Mies oli ihana ja kysyi, josko pidämme mun synttärit näin jälkikäteen keskenämme täällä kotona...sunnuntaiaamuna saan kuulemma aamiaisen sänkyyn Pusu. Kertoi, ettei ole vielä ostanut mulle lahjaa...sanoin, etten tarvitse mitään sen suurempaa...jotain ihan pientä vain Pusu...katsotaan mikä se sitten on...

Mies on valloittanut television jonkun nauhoituksensa kanssa...joku panttivankijuttu, mikä ei kiinnosta mua pätkääkään. Odottelen, että saa sen katsottua ja siirryn sitten katsomaan omia nauhoituksiani Nauru...eli hömppää Nauru

Huomenna pitäisi siivota ja leipoa porkkanakakku ystäväni Minnan pojan rippijuhliin...lupasin lisäksi lainata kahviastiastoni, kahvilusikat ja kakkulapiot. Konfirmaato onkin sitten sunnuntaina alkaen klo 15...aika hassu aika, mutta toisaalta menee nopeammin, kun ei ole jumalanpalvelusta lisäksi.

Mitä ihmettä mä puen päälleni sinne juhliin...tai onhan mulla nyt uudet kengät, sitten mustat suorat housut, mutta mitä yläosaksi? Onko kellään ehdotuksia?...yhtään mitään? Onneksi mulla on sentään vielä huominen päivä aikaa löytää jotain...

Pikkumiehellä on vaatteet valmiina juhlaa varten...pikkutakki, suorat housut, valkoinen paitapusero, kravatti ja lakerikengät...on muuten aika komea ne päällään Kieli ulkona...

Mies valitti aiemmin illalla, ettei hänellä ole mitään päällepantavaa, joten saapi nähdä menemmekö me kaksi sitten ilman vaatteita NauruKieli ulkonaCool...