Siis ihan oikeesti..."setä" ei soittanu ollenkaan, vaan mä soitin sille puoli neljän aikoihin. Selaili siinä sitten papereitaan ja totesi vain, ettei ollut saanut tarvittavia tietoja, koska niitä ei hänelle anneta ilman takaajan suostumusta. Niin eikä siis tullut mieleen soittaa mulle aiemmin, niin olisin saanut asian hoidettua jo tänään...nyt menee taas pitkälle huomiseen iltapäivään ennen kuin asia on selvä, jos silloinkaan...voi prkl HuutoHuuto.

Mä suunnittelen tässä pää sauhuten jo "lainasedän" laittamista vaihtopenkille...jos homma on näin takkusta vielä huomenna, soitan pankkiin ja vaadin uutta lainasetää/tätiä meille...sellaista, jolla olisi tuo palvelutahto hieman parempi. Tekis mieli soittaa sille "sedälle" ja "uhata" pankin vaihdolla ellei homma ala pelittää reippaasti paremmin...Huuto.

Tein takaajamme kanssa "sotasuunnitelman" ja sovimme, että hän soittaa ja pyytää tarvittavat tiedot lähetettäväksi "sedälle". Samalla pyytää tietojen lähettäjää soittamaan mulle, jolloin soitan heti "sedälle" ja vaadin häntä hoitamaan kaiken heti valmiiksi. Takaajan pitäisi allekirjoittaa paperit keskiviikkona ja, jos kaikki ei ole valmiina tuolloin, mulla palaa käämit totaalisesti...Huuto.

Jos me ei haluttais tätä asuntoa näin kovasti, tekisi mieleni luovuttaa kokonaan tän "sedän" takia...on olevinaan niin tärkeetä että Huuto.

Tässä kerään sopivasti kiukkua huomiselle...ja vaadin palvelua.