Täältä kaaoksen (taas) keskeltä kirjoittelen pikaisesti.

Eilinen esitys meni omasta mielestäni ihan ok...puhuin ehkä turhan nopeasti ja olin saanut osuuteni hoidettua vartissa, vaikka mulle oli varattu puoli tuntia aikaa. Mukava kokemus kuitenkin loppujen lopuksi, joten uskallan nyt sitten mennä seuraavaankin tilaisuuteen, johon mut on kutsuttu joulukuun 8. päiväksi.

Esityksen jälkeen piipahdin Pikkusiskon luokse syömään kiinalaista ja juomaan teetä (Pikkusisko on kahvi-ihminen ja on aiemmin juonut, silloin kun teetä on ottanut, vain Liptonia...opetin meillä juomaan maustettuja haudutettuja ja nyt käymme vuorotellen toistemme luona teellä) ...siellä ollessani Esikoinen soitti ja halusi lähteä mun kanssa Selloon vaateostoksille  (heillä on ensi viikon perjantaina Sello-salissa itsenäisyyspäivätanssiaiset ja piti löytää jotain siistiä päällepantavaa) , joten kävelin siis sinne ja odottelin Esikoista. Muutama kauppa tuli koluttua ennen kuin löysimme sopivat siistit mustat farkut (en aio ostaa mitään suoria housuja yhtä juhlaa varten) , joita voi sitten käyttää myös muulloin.

Mies oli käynyt Pikkumeihen hakemassa päikästä ja olivat jo syöneetkin, kun kotiuduimme Esikoisen kanssa. Mun piti tehdä vaikka ja mitä eilen, mutta kuinkas kävikään...Mies ja Esikoinen katsoivat ensin lätkää ja sitten Boxing Night:a, joten siirryimme Pikkumiehen kanssa ylös pelaamaan Spyroa  ja siinä se aika sitten menikin.

Nukahdin Pikkumiehen viereen ja havahduin hereille ysin aikoihin. Aloin siivoilla Keittiössä ja setviessäni ruokapöydällä olevia papereita sain käsiini postimiehen torstaina jättämän lappusen siitä, että minua odottaa postissa iso lähetys, joka ei mahtunut laatikkoon ...Esikoinen oli sen hillonnut papereiden sekaan eikä viitsinyt mulle ilmoittaa . Nappasin paperin käteen ja hyppäsin autoon...suuntasin postiin (onneksi meillä on asiamiesposti tuossa ostarin ärrällä). Mikä yllätys siellä olikaan...Sanna oli haasteeseen liittyen lähettänyt mulle postia. Paketista paljastui aivan ihana neulottu huivi ja ihanat palmikkosukat (Mies omi sukat heti itselleen ja ilmoitti, että sellaisia hän oli juuri kaipaillutkin...minä kuulemma saan pitää huivin, kun on väärän värinen hänelle ) ...käyttöön päätyvät molemmat ja kiitokseni Sannalle vielä tätäkin kautta.

Nyt pitää jatkaa siivousta...Mies on Pikkumiehen ja Esikoisen kanssa kaupoilla. Palailen myöhemmin ja laitan kuvan paketin sisällöstä kunhan kerkiän...mukavaa lauantain jatkoa...