Aamulla Mies herätti mut puoli seitsemältä...ei kiva, olin nukkunut yhteensä vain neljä tuntia koko yön aikana (tätä kirjoittaessa silmät meinaa mennä väkisinkin kiinni...väsyttää niin vietävästi ) ...käsi särki sen verran kovasti, ettei sopivaa asentoa meinannut löytyä.

Lähdin samaa matkaa ja jatkoin työpaikalta bussilla keskustaan...meinasin myöhästyä, kun jäin suustani kiinni. Olin loppujen lopuksi kuitenkin ajoissa...sain tosi hyvät ohjeet kuminauhajumppaan, jolla mun olkapää tulee kuntoon (pitää käydä se kuminauha ostamassa heti huomenna) . Seuraavaksi tapasinkin sitten lääkärin, joka kertoi fysioterapeutin suosittaneen sairasloman jatkamista, joten "lomailen" vielä ainakin tämän viikon ja kipujen jatkuessa maanantaina uudelleen lääkäriin. Jos kipuja ei ole, saan mennä töihin ensi viikolla....katsotaan kuinka käy.

Käväisin sitten töissä viemässä sairaslomatodistuksen ja juttelin lähiesimiehen kanssa meidän muutosta ja kaikesta siihen liittyvästä...kerroin, että mulla ei ole vieläkään tietoa mun toimenkuvasta eikä niitä yhtiövastikkeita ole vieläkään maksettu meille takaisin. Hän neuvoi mua laittamaan sähköpostia henkilöstöjohtajalle...tein niin...katsotaan mitä siitä seuraa...

Taidan kömpiä sohvalle ja ottaa pienet torkut...eihän tästä muuten tule yhtään mitään...

Ai niin...Pikkusisko oli käynyt aamulla lääkärissä ja selvisi, että oli onnistunut jotensakin saamaan hermot poikki jostain kohtaa polven alapuolelta...siitä kipu johtui. Nyt on sitten sairaslomalla koko viikon ja popsii vahvoja särkylääkkeitä ...hassua tämä elämä.