...lomaan enää kaksi työpäivää...tätä päivää ei lasketa Nauru...tää on jo melkein ohi Kieli ulkona.

Huomenna pääsen jälleen laitattamaan kynnet lomakuntoon...mulla on rakennekynnet ja neljän viikon huoltoväli. Ihanaa, kun joku osaa tehdä niin upeita kynsiä, kun tuo minun laittajani. Olen käynyt luonaan jo vuodesta 2001...en edes viitsi alkaa laskea sitä rahamäärää joka on kynsiin uponnut...ihan sama Kieli ulkona...kunhan näyttää ja tuntuu hyvältä. Mulla tuleekin eteen sitten muuttaessa myös sekä kampaajan että kynsi-ihmisen vaihto...enkä pidä ajatuksesta ollenkaan Otsan rypistys. Mutta kaikkea ei voi aina saada...vaikka kuinka haluaisi.

Paino putoaa edelleen tasaisesti...jeeeee Nauru...näyttää jopa siltä, että mä taidan olla tilanteen herra. Tietysti tuo lomareissu tulee hieman huonoon saumaan, mutta punnitaanpas sitten tämän mamman itsehillintä oikein kunnolla Nauru

olipa taas oikeaa asiaa...jep jep Nauru