Tosi kiva ...kirjotin pitkän sepustuksen ja sinne hävisi...bittiavaruuteen...prkl .

Otetaan uusiksi.

Arvatkaapa siis odotinko...no en  (miten niin hosahessu???)...odottelin soittoa tai viestiä klo 11 asti. Soitin sitten puhelinpankkiin ja tiedustelin josko "täti" olisi paikalla...ei ollut. Jätin viestin, jossa pyysin lukemaan lähettämäsi viestin ja vastaamaan joko soittamalla tai meilillä (vähänkö oon siis ärsyttävä ).

"Täti" soitti jonkin ajan kuluttua ja sanoi lukeneensa viestini heti aamusta, mutta selvitelleensä asiaamme (hups...anteeksi hosumiseni ) ja kertoi "rouvashenkilön" ottaneen asiakseen maksaa valtion takaukseen liittyvä maksu pois kuleksimasta. Kertoi samalla "rouvashenkilön" olevan kokenut pankki-ihminen, joka hoitaa asiamme kunnolla. "Rouvashenkilö" oli kuulemma ollut tietoinen asiastamme eli ilmeisemmin "sedän" töppäys on nyt sitten konttorissa hieman yleisemmässä tiedossa...en ole yhtään pahoillani "sedän" puolesta . "Täti" ei tiennyt hoitaako "rouvashenkilö" meidän laina-asiamme muuttoomme asti vaiko vain tämän maksun, mutta kysymykseeni "sedästä" sain ympäripyöreän, hieman vaivaantuneen, vastauksen (olikohan tämä "sedän" viimeinen? töppäys)...en siis tiedä kuka niitä hoitaa...

Meille ei "sedän" töppäyksestä onneksi mitään ongelmia (mielipahaa lukuun ottamatta) tule, vaan vastuun asiasta kantaa pankki...huh . Juttelimme jatkosta ja "tädin" mielestä meidän kuuluisi saada jonkinlainen hyvittelypaketti (mikäköhän se sitten lieneekin), mutta hän ei siitä päätä vaan se on konttorin päätettävissä...täytyykin sitten tarvittaessa olla yhteydessä konttoriin .

Kiittelin "tätiä" erinomaisesta palvelusta ja lupasin vielä laittaa viestiä, kunhan olemme sovitut paperit postissa saaneet (elikkä kaikki kuitit näistä "yllätyskuluista"). Pitäisiköhän mun keksiä "tädille" jotain kiitokseksi??

Nyt sitten pitäisi...huom. pitäisi...olla kaikki maksettu eikä muita kuluja tulla...uskokoon ken uskoo

Oon tässä prosessissa oppinu, että kärsivällisyys on yliarvostettu hyve ...