...joo-o uskokaa tai älkää, mutta musta tulee agentti...muutos-sellainen (sikäli, kun koko juttu ei kuivu kokoon) .

Elikkä meidän henkilöstökoordinaattori tuli äsken juttelemaan ja kysyi saako nimeni antaa eteenpäin. Ihmettelin asiaa ja hän kertoi, että jotakin muuta virastoa oltaisiin siirtämässä pois pääkaupunkiseudulta eikä halukkaita lähtijöitä ole. Nyt he tarvitsevat muutosagentteja kertomaan, miten tälläinen muutos voi olla myös positiivinen asia.

Minä olen sitten yksi heistä, jotka joutuvat/pääsevät kertomaan isommalle joukolle kuinka meidän asiat on järjestyneet ja kuinka innoissamme olemme.

Siis apua...mä joudun pitämään jotain esitystä (henkilöstökoordinaattori lupasi tarvittaessa auttaa esityksen teossa) ...mua jännittää...

Mut tuntevat ihmiset sanoisivat tähän varmaan, ettei puhuminen ole mulle vaikeaa, kun olen koko ajan äänessä ja tykkään olla keskipisteenä...no joo, mutta että pitää puhua ihan "oikeeta asiaa" isolle joukolle...IIIIIKKKK . Tietysti aihe on erittäin mieluinen...pääsen kertomaan kaikille meidän uudesta kodista .

Tämäkin vielä