Kynnet ovat nätit, mutta todella epätasaiset (muhkuraiset ) ...mulla oli siis tänään ensimmäinen kynsihuolto uudessa paikassa. Aikaa tähän oli varattu kolme tuntia, sillä tekijä halusi tehdä rauhassa ja tutustua mun kynsiin. Arvatkaapa kauan meillä meni....ette varmaan arvaa...kolme ja puoli tuntia .

Tiesin kyllä, ettei hän ole tehnyt kynsiä yhtä kauan kuin aikaisempi tekijäni, mutta tänään hän teki ensimmäisen kerran kynnet hileellä...niinpä ja sepä on mun suosikki , joten toivottavasti alkaa hieman harjoitella...ensi kerralla täytyy tulla parempaa jälkeä tai sitten joudun miettimään kynsiasiani uudelleen. Pystyn kyllä itse hieman paikkaamaan vahinkoja, mutta täydellisiä niistä ei tule ja seuraavaan käyntiin on neljä viikkoa...voi .

Pojat olivat kynsihuollon ajan Miehen kanssa töissä (kesken huollon puhelimeni soi ja Mies siellä kyseli, että tulenko jo kohta ) ...tylsää oli kuulemma ollut .

Hyppäsin ensimmäistä kertaa paikallisliikenteen kyytiin mennessäni keskustaan...hienosti osasin , vaikka hieman jännittikin. Takaisin päin tultiinkin sitten jo rutiinilla ja lisäksi töistä vielä poikien kanssa kotiin...hyvä minä .

Nyt istun tässä koneellä teemuki kädessäni ja yritän pysyä hereillä...lomalla on tullut valvottua tosi myöhäiseen ja tämän aamun aikainen herätys oli ihan liikaa...

Huomenna onkin sitten Esikoisen ja Pikkumiehen viimeinen lomapäivä...arki koittaa torstaina...mulla onneksi vasta maanantaina (aion olla itsekäs ja lomailla ihan itsekseni to-pe täällä kotosalla...haen Pikkumiehen kyllä molempina päivinä heti välipalan jälkeen, mutta silti...) .

Nyt hiippailen pienille torkuille...tapaamisiin ...